dagboksnet

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Alexandra Nordin - 11 juni 2014 23:45

Hej, Hej!
Jag tog inga bilder med mobilen så får lägga upp efter ett tag. Får lägga in dom datorn från kameran, lägga ut dom på FB eller Insta, screenshoota dom och sen lägga upp dom. Kan även lägga upp några från våran klassresa till Kloten då (gissar jag). Men ville berätta det. Vi ses imorgon.
(Random Bild)
Bye, Bye!

Av Alexandra Nordin - 11 juni 2014 16:52

Jaaaaaaaa!!! Äntligen sommarlov. Vad snabbt det har gått. Ett skolår har gått så snabbt och snart väntar sjuan. Snart ska klassen äta på Amigo (en resturang för de som inte vet) och det blir det sista som vi gör som denna klass. Kan lägga upp bilder efter jag kommit hem. Men här är några från efter att vi fikat efter skolavslutningen.



Jag kommer att sakna världens bästa klass men nu drar vi till sjuan, ny klass, ny lärare och ny skola. Jag ska börja på Lillhagsskolan (som visa kanske inte vet vilken det är). Jag vill inte säga adjö men det är sånt man måste göra. Jag vill inte skiljas från den bästa klass jag haft. Men nya vänner väntar. Jag kände samma sak i trean när vi skiljdes för första gången. Där hade jag alla bästisar från DAGIS. Men nu har jag fått nya vänner som jag inte vill lämna.

Och vår lärare. Hon kanske är sträng och lite envis. Men jag tycker hon är bra. Lämna skolan och alla lärare på

denna underbara skola.


  


Inte världens rikaste eller bästa skola. Men jag växte upp här. Här är skolan där jag spenderat ungefär 25.000 timmar (rektor sa det). Jag kommer aldrig glömma alla underbara lärare. Syslöjdsläraren Annette, tröslöjdsläraren Ove, gympaläraren Gustav, musikläraren Kent, gammal matte-och NO läraren Majvor och den nya Elin och sist men (absolut) inte minst Iren vår klasslärare. (Sitter på bild nr 2). Och underbara klassen med min bästis Amanda (som jag ska gå med i sjuan också) och alla tjejer Haya (som ska börja på en helt annan skola än vi andra), Tuva, Line, Linn, Molly, Samantha, Elvira, Angelina och Josefine/Jossan (nya tjejen) och så har vi killarna. Först de som ska gå i min klass Adam, Alfons, Tim, Jacob och Elton och resten Armand, Alexander/Alex, Herman, Liam och Linus. Skriver detta för att jag inte vill glömma deras namn. Bara 3 av dessa har jag gått med sedan 3:an och det är Amanda, Alfons och Tim. Men nu ska vi vidare hit.


 


Detta blev ett längre inlägg en jag trodde. Lägger upp fler bilder när jag kommer hem om kanske 2 och en halv timme.
Bye, Bye!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Alexandra här. Är en tjej på 13 vårar som älskar musik, dans, basket och att läsa. Jag har 2 katter. Och det var det jag ville säga här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards