dagboksnet

Direktlänk till inlägg 14 juni 2014

One Direction

Av Alexandra Nordin - 14 juni 2014 12:12

Har glömt att säga detta men ska på 1Ds konsert idag (lördag 14/6) och det ska bli skitkul. Vi ska ha jättebra platser och de ska tydligen skjuta upp raketer på Rock Me. Men jag vill inte att det ska regna för taket kommer vara öppet hela tiden. Jag älska 1D. Och i närheten av hotellet finns något som heter Lekplaneten där man kan köpa 1D dockar för 129:- st. Jag åker ner just nu med mamma, syrran och hennes kompis, Felicia. Lyssnar på 1D låter så jag tränar på dem. Uppdatering kommer senare och denna gången lovar jag bilder men jag kan inte lova videos. Men jag får fixa det någon annan gång.
Bye, Bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Nordin - 9 juli 2014 10:51

Har inte bloggat vet. Men har varit med vänner och sådant. Igår var jag på Grönan så tänkte berätta om det. Ja, vi åkte dit med pappa. Det var jag, syrran, syrrans kompis Linn och pappa. Fast pappa åkte inga karuseller. Jag åkte nästan alla på 'stora...

Av Alexandra Nordin - 4 juli 2014 17:26

Sry att jag inte bloggat mycket men har börjat titta på denna fantastiska nya serie. Jag har börjat kolla på Teen Wolf på Swefilmer.com . Jag kollar just nu så ska fortsätta kolla. Men jag har varit på furuvik idag. Här är lite bilder från några åka...

Av Alexandra Nordin - 2 juli 2014 22:49

Sorry att jag inte skrivit på ett tag men det har inte varit mycket att skriva om. Sen bi kom hem hem har jag bara legat i sängen och kollat på filmer och serier. Idag var första dagen det hände något intressant. Det var sommar kväll och jag gick på ...

Av Alexandra Nordin - 23 juni 2014 16:49

Hej, Hej! Igår var det ett riktigt åskväder. Jag filmade det och jag ska försöka ladda upp videon när jag kommer hem. Men det var skitcoolt. Jag såg fler sådana blixtar. Men jag och syrran gick till stranden innan det började regna och så vidare......

Presentation


Hej, Alexandra här. Är en tjej på 13 vårar som älskar musik, dans, basket och att läsa. Jag har 2 katter. Och det var det jag ville säga här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards