dagboksnet

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Alexandra Nordin - 9 juni 2014 17:22

Idag har inte varit en bra dag hittills. Först så glömde jag gympan och var tvungen att gå hem och hämta kläder och vattenpistol (vi skulle ha vattenkrig). Och sen innan gympan sprutade en kille från paralelklassen vatten på mig så jag sprutade tillbaka, sen sprutade han på mig och då sprutade jag på honom. Då putade han ner mig i gruset. Se...

Och efter att jag ramlat lämnade jag min vattenpistol där och nu är den borta. Och jag köpte den i lördags. Men ska kolla imorgon om Gustav (vår gympaläraren) tog in den. Sen när jag skulle hem och tog med en kasse med alla grejer sen 6:an gick påsen sönder helt. Som tur var kom syrran och hjälpte mig hem med grejerna sista biten. Men jag fick en glass när jag kom hem. Och sen var det tandläkaren. Och nu är jag SKIThungrig för vi åt falukorv med pasta (som jag tröttnat på) och jag åt knappt något.

Men nu är jag skittrött så ska vila lite och se på DC, DXD och Nick (Disney Channel, Disney XD och Nickelodeon).

Ses! :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Alexandra här. Är en tjej på 13 vårar som älskar musik, dans, basket och att läsa. Jag har 2 katter. Och det var det jag ville säga här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards